Meteen naar de content

Gratis verzending in Nederland en België

Niet goed? 30 dagen retourgarantie

    Ruilen & Retourneren

    Retourneren en ruilen bij Youtique

    We willen graag dat je tevreden bent met je aankoop bij Youtique. Mocht je niet helemaal tevreden zijn, dan bieden we je graag de mogelijkheid om binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling het artikel te retourneren of te ruilen.

    Retourneren
    Als je een artikel wilt retourneren, stuur dan een e-mail naar info@youtique.nl met je ordernummer en de reden van retourneren. We zullen je verzoek zo snel mogelijk verwerken en je laten weten hoe je het artikel kunt retourneren.


    Houd er rekening mee dat geretourneerde artikelen ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking moeten zijn. Hygiëne producten kunnen wij helaas niet retour nemen. Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we het aankoopbedrag zo snel mogelijk terugbetalen op dezelfde wijze als je hebt betaald.

    Ruilen
    Als je een artikel wilt ruilen, stuur dan een e-mail naar info@youtique.nl met je bestelnummer en welk artikel je wilt ruilen. We zullen je verzoek zo snel mogelijk verwerken en je laten weten hoe je het artikel kunt ruilen.

    Houd er rekening mee dat geruilde artikelen ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking moeten zijn. Zodra we het geruilde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we het nieuwe artikel zo snel mogelijk naar je verzenden.

    Waarom kunnen de beauty & health producten niet worden geretourneerd?
    Een lijst van hygiëne producten die niet kunnen worden teruggezonden en vergoed (de lijst is niet volledig): ondergoed, bikini, make-up, haarstylingsproducten, schoonheidsproducten, enz. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan het retourneren van beauty- en gezondheidsproducten niet toe voor de veiligheid van al onze klanten. Wij staan hierin niet alleen. Andere aanbieders van schoonheids- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen geen retourzendingen toe.

    Annulering van geplaatste bestellingen
    Onze bestellingen worden direct in het verwerkingsproces gestopt, annuleren is daarom helaas niet mogelijk.

    Moet ik betalen voor mijn retourzending?
    Ja, alle klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. De kosten kunnen variëren afhankelijk van uw locatie tussen de €15 en €25 (PostNL/Bpost). Wij raden u aan uw retourzending met een Track & Trace te verzenden, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.

    Contact
    Als je vragen hebt over het retourneren of ruilen van je aankoop, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via info@youtique.nl. We helpen je graag verder.